FAQs
Ενημερωθείτε για τις συχνές ερωτήσεις των πελατών μας
FAQ
Ενημερωθείτε για τις συχνές ερωτήσεις των πελατών μας
Πληροφορίες Αγορών
Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;
Για αποστολές εντός Αττικής τα προϊόντα θα σας αποσταλούν, στην διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει, μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας, εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. Σε περίπτωση που το προϊόν που έχετε επιλέξει δεν είναι διαθέσιμο, η παράδοση θα γίνει σε 7-30 μέρες.
Για αποστολές εκτός Αττικής τα προϊόντα θα σας αποσταλούν, στην διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει, με υπηρεσία ταχυμεταφορών (Courier) και πάντα βέβαια ανάλογα με τον όγκο ή το βάρος των προϊόντων.
Πόσος χρόνος θα πάρει για να λάβω το πακέτο μου;
Όλες οι παραγγελίες σε απόθεμα αποστέλλονται εντός 24-48 ωρών. Αυτό συμβαίνει από την στιγμή που η παραγγελία σας έχει εγκριθεί, περνά στο στάδιο ετοιμασίας και μετά δίνεται για αποστολή. Οι παραγγελίες διεκπεραιώνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή(εκτός από τις αργίες). Αν κάνετε την παραγγελία σας το Σάββατο, αυτή θα περάσει στο στάδιο έγκρισης, ετοιμασίας και αποστολής τη Δευτέρα.
Πληροφορίες Πληρωμής
Ποιοι τρόποι πληρωμής γίνονται δεκτοί;
1. Πληρωμή με Αντικαταβολή στη διεύθυνση που θα μας υποδείξετε.
2. Πληρωμή και παραλαβή από το Κατάστημα.
3. Κατάθεση στον παρακάτω Τραπεζικό Λογαριασμό της τράπεζας Eurobank:
GR9802602530000410200476812 (Δικαιούχος: Μεσσηνέζης Νικόλαος του Σταύρου)
Είναι ασφαλής η αγορά μέσω Διαδικτύου;
Ναι, καθώς τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας του web.
Αποστολές & Επιστροφές Προϊόντων
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
To ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι διαθέσιμο για να μπορείτε να κάνετε εύκολα, ευχάριστα και με απόλυτη ασφάλεια τις αγορές σας 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
Περιηγηθείτε στην σελίδα μας και επιλέξτε τα προϊόντα που θέλετε. Πατώντας το σύνδεσμο ‘Προσθήκη στο καλάθι’ που βρίσκεται στη σελίδα προϊόντος, αυτομάτως προστίθεται το προϊόν που επιθυμείτε στο καλάθι αγορών σας. Μπορείτε να συνεχίσετε την πλοήγησή σας στο site και να κάνετε κι άλλες αγορές με τον ίδιο τρόπο.
Εφόσον έχετε τελειώσει με τις αγορές σας, πατήστε στο σύνδεσμο “Καλάθι Αγορών” επάνω δεξιά, όπου μπορείτε να δείτε και να επεξεργαστείτε το συνολικό ποσό των αγορών σας και τον αριθμό των προϊόντων που έχετε προσθέσει στο καλάθι.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία παραγγελίας, κάνετε κλικ στο “Πληρωμή”, καταχωρείτε τα στοιχεία σας, επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και πατάτε το σύνδεσμο “Κάνετε Παραγγελία”.
Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να καλέσετε στο κατάστημα μας τις ώρες λειτουργίας του ή να μας στείλετε ένα mail με τις πληροφορίες της παραγγελίας σας. Κατόπιν συνεννόησης θα ακυρώσουμε ή θα αλλάξουμε την παραγγελία σας.
Χρειάζομαι λογαριασμό για να κάνω μια παραγγελία;
Όχι, για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας μπορείτε είτε να δημιουργήσετε λογαριασμό, είτε να συνεχίσετε ως “Επισκέπτης”.
1.Αν δημιουργήσετε λογαριασμό, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το Προσωπικό σας Προφίλ & να δηλώσετε τις προτιμήσεις σας για να λαμβάνετε νέα, προσφορές και ενημερώσεις για προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες & τις επιθυμίες σας! Επίσης, θα έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας & θα μπορείτε να παρακολουθείτε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξή τους.
2.Αν ολοκληρώνετε τις παραγγελίες σας ως “Επισκέπτης”, τότε δεν θα έχετε πρόσβαση στις παραπάνω υπηρεσίες του eshop.
Πώς μπορώ να βλέπω το ιστορικό των παραγγελιών μου;
Αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία σας, μεταβείτε στο πεδίο “Ο λογαριασμός μου”. Εκεί θα εμφανιστούν όλες οι παραγγελίες σας.